20 renoverade badrum med före- och efter-bilder

Det bästa sättet att se potentialen i ett renoverat badrum är genom att jämföra före- och efter-bilder på lyckade badrumsrenoveringar. Här är ett bildspel med små och stora badrum som fått sig en makeover och helt ändrat utseende.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Bläddra i bildspelet med pilarna till höger och vänster (syns när du för över muspekaren).

Funderar du själv på att renovera badrummet? Var någon av före/efter-bilderna på badrummen i bildspelet särskilt tilltalande? Skriv gärna en kommentar!

Om Badrumsbloggen

Bloggar om badrum, av intresse och inför en eventuell badrumsrenovering. Ett sätt att inspirera mig själv och få ordning på tankarna.
Det här inlägget postades i Renovering och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till 20 renoverade badrum med före- och efter-bilder

  1. Maria skriver:

    Hej!
    Jag har en liten fråga och vet inte vem jag ska fråga så jag testa med dig först. Om jag vill renovera (tapetsera/måla om) en toalett, alltså ett utrymme med bara handfat och en toa, måste jag även då ha en fuktspärr? Eller kan jag dra bort den plastmatta som för tillfället sitter uppspikad!? på väggen och bara tapetsera med vanlig tapet där då där inte är någon dusch?

Kommentera

